czwartek, 6 lutego 2014

Dzisiaj na obiad byłą ryba. Szybka i bez udziwnień. Filet z mintaja zakupiłam w Lidlu za kosmiczną cenę 6,99 zł (4 kostki- firma Trawlic).

Składniki
filet z mintaja (u mnie w kostce)
garść posiekanej pietruszki
2-3 łyżki limonki tajskiej (House of Asia)
szczypta: soli, pieprzu,
fish curry masala (gotowa mieszanka od Skworcu)
tłuszcz do smażenia (ja miałam oliwę, ale wiem, że niektórzy nie lubią na niej smażyć)

Wykonanie
Rybę posypujemy z dwóch stron: solą, pieprzem, fish masalą, a na koniec kropimy limonką. Kładziemy na rozgrzaną oliwę delikatnie smażymy z jednej i drugiej strony pod przykrywką. Na ostatnie kilka minut posypujemy pietruszką. Jak ktoś lubi ciut kwaśniej jeszcze na patelni może skropić limonką. Brokuły gotujemy w osolonej wodzie w trakcie, gdy smaży nam się ryba.

Podajemy całość na talerzu i ... w sumie to tyle :) Jak już wielokrotnie powtarzałam- nie lubię skomplikowanych potraw i nie mam na nie czasu. Tym daniem spokojnie się najadłam, a całość zajęła mi maksymalnie 15-20 minut.

Tagged:

0 komentarze:

Prześlij komentarz