czwartek, 6 lutego 2014

Dzisiaj wykorzystałam okazję, że nie robię większego obiadu (strajkuję!) i w końcu przygotowałam sobie (i tylko sobie!) coś, na co od dawna miałam ochotę. Warzyw na straganach coraz więcej więc zaopatrzona w pomidory i czosnek niedźwiedzi zrobiłam ekstremalnie szybkie danie.

Składniki
2 pomidory
garść makaronu penne
łyżeczkę czosnku niedźwiedziego (suszonego)
trochę bazylii (suszonej)
sól, pieprz (ile lubimy)
3 łyżki oliwy z pestek winogron
Wykonanie
Pomidory myjemy, kroimy w mniejsze kawałki, wrzucamy do miski i zasypujemy wszystkimi przyprawami i mieszamy.W garnuszku gotujemy makaron al dente, który gdy jest gotowy wykładamy do naczynia, z którego chcemy jeść. Nakładamy na niego pomidory w przyprawach, polewamy oliwą i mieszamy. Smacznego :D

Jak zwykle w moim przypadku prosto i szybko. Nie lubię szczególnie ostatnio siedzieć zbyt długo przy garnkach, ponieważ sporo czasu zajmuje mi czytanie i ćwiczenia. Trzeba przecież dbać o sprawność umysłową i fizyczną ;)


Tagged:

0 komentarze:

Prześlij komentarz