czwartek, 6 lutego 2014

Dzisiaj kolejny z moich pomysłów na ekspresowe śniadanie, które jest zarówno zdrowe jak i smakowite. Najważniejsze jednak, że dostarcza energii na długie godziny.

Nie jest to propozycja stricte niskokaloryczna, aczkolwiek wg moich subiektywnych standardów zawiera same dobre dla nas składniki: orzechy pełne wartościowych tłuszczów, owoce i ciasteczka zbożowe z mnóstwem błonnika, który nasyci żołądek.

Potrzebujemy:

serek wiejski (mój ulubiony jest z Piątnicy, wersja lekka)
2-3 ciasteczka zbożowe
rodzynki
orzechy (użyłam włoskich)
owoce wg uznania,
ja użyłam suszonych jagód goji
mango kandyzowane
Owoce, jeśli jest taka potrzeba, kroimy na mniejsze kawałki, część ciastek kruszymy, wszystko mieszamy z serkiem i od razu zajadamy!

Smacznego!

Natalia


Mango kandyzowane i jagody goji znalazły się u mnie dzięki uprzejmości:

Tagged: , ,

0 komentarze:

Prześlij komentarz